Selam kızlar. Dün karar verdim ve sütten kesmeye başladım akşam 7de. Şu saat oldu emzirmedim ama gece uykusuna zor girdi ağladı memede uyuyan çocuktu. Bu arada 19aylik oğlum. Sadece bir defa uyandı şimdi ondada eşim sağolsun yardım etti uyuttuk. Sizce basararmiyim yoksa vazmı geçeyim. Pazartesi günü işbaşı yapicam birakirmi dersiniz güzel anneler 😌