serplgktg25 bende o sorunu bio naturalde yaşamıştım. Sık sık kakası çişi sırtına çıkıyordu. Şimdi natural kullanıyorum. Çok nadir bunda da yaşadık o sıkıntıyı. Ama devam ediyorum naturali kullanmaya. Her bez her bebeğe de gelmiyor sanırım.farklı bir marka deneyin derim, Baby me marka kullandım mesela o da iyiydi sızdırma yapmadı. Onu deneyebilirsiniz fiyatı da uygun. Deneyerek anlarsınız hangi bezin sizin için iyi olduğunu.