Kubra-34 Böyle sizdekide mi dikkatli bakınca görünüyor, bizdeki gözün o siyah yuvarlak kısmının tam kenarında. Siyahın beyaza geçiş yerine yakın Bi yerde. Nokta seklinde. Çok dikkatli bakınca ve çocugum günese fln baktığında görebılıyorum. İnsallah önemsızdır, katarakta benzemıyor gıbı