Arkadaşlar kzm 2,5yasında bebekliğinden beri son 2 aydır bu kadar yorulduğumu bilmıyorum normalde gece 11yatar 1defa uyanır bi iki salladın mı tekrar yatar öğlen 11gıbı kalkardı son 2 aydır gece yatıyor 2de kalkıyor başlıyor saat başı uyanıyor ağlıyor sallamaktan ayaklarım şişti her saat başı uyuyup kalkmaktan helak oldum bu arada öğlen Uykusunu bıraktım belkı normallesır dıye ama yoook artık aşırı hem sinir stres hem yorgunluk yaşıyorum var mı böyle sızınde bırden degısen çocuğunuz çözümü nasıl buldunuz