Fbdeniz İşe yeni başladım ondan mıdır bilemiyorum ama geceleri hem her zamanki gibi çok sık uyanıyor hem de artık emse bile uyumuyor uyanık kalmak istiyor. Geçici bir dönem midir bilemiyorum var mı benzer durumu yaşayan?###
Hygge Fbdeniz 11 aylık oldu tam. Daha az önce başka bi postta yakınmıştım uyumamasından 😃 Benim oğlum da öyle, 3-4 kere uyanıyor, bas bas ağlıyor. Dişinden atağından fenalık geldi artık
zeyzey14 Fbdeniz benim oğlanda 10 ay 5 fünlük gece 3 4 gibi kalkıyor oyun oynuyor zırt bırt uyanıyor tek değilim galibaaaa oturduk banyo küvetiyle oynuyor 🤯🤯🥳🥳 bi hüniii alayım😀
lalbg Fbdeniz şu an 10 ay 13 günlük kızım sürekli uyanıyo. Az önce kalktı oturdu birden bıdı bıdı bi şeyler dedi. Emiyo ama gözü full açık🤦🏻♀️ Zaten hep böyleydi kaderime teslim oldum ben☺️
Fbdeniz zeyzey14 uykusuzluktan kafayı yemeden şu gece uykuları lütfen biraz normale dönsün diyorum artık 😵💫
Fbdeniz lalbg ya acaba atak mıdır çünkü şu sıralar oğlumun büyüdüğünü de farkediyorum değişik davranışlar tepkiler veriyor şaşırtıyor bizi😄