Nva22 oh ne güzel bizimki ilk gecemiz süt diyemedi tıkandığı için şirketle tiksindirdim bende ama süt içermediği içinde ağlamaya başladı emziğini ağzına verince uyudu çok zormus ya.ama dediğin gibi yemek yeniyordu artık olacak gibi deildi ee bide kocaman olmuşlar artık yetiyor bence.esimdr diyo kızına iyilik deil kötülük yapıyordun her emdigindr üç yudum bile alsa tik tutuyor yemek yemiyor busefer.avm ye dışarı gezmeye gidicez yemeğe ee yolda emiyor sonra gittiğimiz yerde güzel yemek yemiyor olmuyordu ya..goguslerik yavaştan şişmeye başladı nasıl olcak bu süreç süt nezaman kesilir acaba vucutta