Arafinannesi annem Arçelik kullanıyor, ben Grundig aldım birkaç ay önce. İkimizde çok memnunuz. Annem 5 sene önce 1200₺ ye almıştı, aynı makineyi almak istedim ama 4000₺ civarındaydı. Bu yüzden hepsiburada indiriminden 2400₺ ye Grundig tercih ettik.
Genelde sentetik dolap kuruluğu programında çalıştırıyorum. Kısa sürüyor ve neredeyse kuru çıkıyır. Yarım saat kadar çamaşırlıkta neminin iyice kurumasını sağlıyorum sadece. Pamuklu dolap kuruluğu programında çalıştırdığımda tamamen kuru ve katlanıp kaldırılmaya hazır şekilde çıkıyor.
Çok kırıştırmıyor, ütüyü kolaylaştırdı, kızımın kıyafetlerini, tişörtleri ve kotları ütülemiyorum artık. Elektrik faturasına da fazla yansımadı. Öneririm.😊