asliuyar Elifxx12 ben de 3 aylıkken sünnetini yaptırdım oğlumun. 1 ay geçti. Burda kapak falan koyun demişlerdi doktoruma sordum gerek yok dedi. Yapışma falan olmadı. Verdiği ilaçları çok düzenli kullandım. İyi ki de hemen yaptırmışım. 1 gün sonra bişeyi kalmadı. Hiç endişe etmeyin. Sünnet esnasında oyalanması için yanınıza emzik alabilirsiniz.
iyikianneyiim Kızlar 2 yaşında sünnet ettiren var mı ? Anestezi istemiyorum lokal olsun diyorum ama cocuk durur mu nasıl olur bilmiyorum 2 yaş uygun mu onu da bilmiyorum ama çok büyümeden de olsun bitsin istiyorum tecrübeleri olanlar lütfen paylaşabilir mi
YusuffunAnnesii iyikianneyiim dun yaptirdik 21 aylik oglumu ozelde yaptirdik sadece o bolgeyi uyusturdular cok kisa surdu zaten
muhendisanne1 Hiperaktifanne ay maşallah maşallah 🧿 bizi 8 aylıkken 7200 dük demek Ki ondan bekletti doktorumuz 😅
muhendisanne1 esraeerdogann 11 aya girecek , uyutmadan yapmıyoruz dedi ve beni de almazlarmış içeri nasıl olacak bilmiyorum 😖 11 aylıkken tamamen uyutmada sıkıntı olur mu
Mommqueen Elifxx12 eczaneden gazlı bez alın bunları kare kare kesin iki kat edip sünnetten sonra tam ortasına vazelin sürün pipisinin üstüne kapatıp bezini öyle baglayın yapışma olmuyor ve çok cabuk iyileşiyor ilk üç gün böyle yapın dha sonra bezine sürün vazelini pipisne denk gelcek sekilde 1 haftaya tamamlayın
esraeerdogann muhendisanne1 narkozu atmak zor olur geçen cumartesi lokal yaptırdım afedersin ama bebeğimin idrarında hala ilaç kokuyor bir türlü geçmiyor o koku bol bol emziriyorum su da veriyorum 🤷♀️ Benim yaptırdıgım yer lokal yapıyor genel olarak herkes bir olmuyor her çocuk bir olmuyor malesef ama sizinkide lokal olabilir bence çok büyük değil
Esmablt Elifxx12 bizimde suan 5.5 aylık bizde 6-6.5 aylıkken sünnet ettireceğiz doktor oyle uygun gördü bu aylarda olması gerek dedi bakalım bende korkuyorum acıkcası 🙈