Vuslat23 Yagmuralmila en guzelınun su tuz ıle ınce acıyom yagsız tavada pısırıyom ustune yag suruyom azıcıkta ustu yırtıp ıcıne yag atıyom o sekılde ust uste dızıyom bıtınce 3 parmak aralı kesıp servıs :)) ohh mıs yarın yapcam :)))