Arkadaşlar mrbb , oğlum 30 aylık şuanda,sürekli hasta oluyo grip olsa 3-4 gün suryo bitmeden boğaz enfeksynu ates devam daha sonra hırıltı öksürük burun tikankligi,buda bitmeden isal istifar bunlarda bitince 1 hafta iyi snra yine aynı devam,aşırı hassas evde gizli yürüyen olsa rüzgarından hasta olur hale geldi,bağışıklık güçlendirici takviyeler kullanıyorum ve sürekli kefir iciyo ev yapımı yoğurt çok fazla tuketiyo sarımsaklı sirkeli corblar sever yer,o kadarda dikkat ediyorum ama anlamıyorum artık çok uzuluyrm suandada yine öyle sabah ikikere oksurdu sadece şimdi yatak döşek hasta hemen ilerliyo bu durumu yaşayan varmı nasıl bı yol izledi hangi bölüme göturmem lazım arastrlmasi için bilgisi olan yazsın lütfen 🙏