Merhabalar bebeğim geceleri çok derin uyuyor her yolu deniyorum uyandırmak için. Gündüz Yavaş senkronize ve sonlara doğru uyuklayarak 20 dk kadar emzirmeye dikkat ediyorum fakat geceleri uykusu çok ağır ne yapsam bir türlü o uyanıklığı sağlayamıyorum. Emzirme süresi gece 5/10 dk kadar oluyor yine uyandırmaya çalışıp meme versem de almıyor bir türlü. Gece emdiği 5/10 dkyla aç kaldığını düşünüyorum. 5/10 dk emmesi yeterli oluyor mudur? Hiç bir şekilde uyanıpta almıyor çünkü