Lazuribozomota Kızlar 8. Ayimiza gircez 1 aydır gece uykusu berbat. Saat başı meme istiyor. Gayet duzenliydi smdi gündüz 2 defa 2.3 saat uyuyor ama.gece uyku yok. Haftaya ise baslicam tedirginlik başladı . Bebekleriniz nasl 🙂
Ebraryz Lazuribozomota bazı günler süper uyuyor bazen hiç uyumuyor bugün çok kötüydü 🤦🏼♀️ Hep yarım saatlik uykular yaptı iki gündür yedirdigim yemeği olduğu gibi çıkartıyor iştahsız bu şekilde napıcam bilmiyorum
Benbilmemanam Lazuribozomota canım gündüz 2defa 2, 3 saat demişsin. 2 uyku topalm 3 saat mi oluyor yoksa her uykusunu mu 3 saat yapıyor
momslifee @Lazuribozomota yedi aylık bebeğim var bı hafta önce üç dört gün üst üste bunu yaşadık doguruyorum tekrar uyanıyor sonra Internette şöyle okudum diş çıkarma dönemi bu dönemde ağrı sızı olur ve emmek ister bebekler diye..
Lazuribozomota momslifee 3 disi var diş çıkarırken bile bu kadar düzensiz olmadi. Ek gıdayı zorla yiyor akşam zorla yikiyorm ağzına çorba meyve. Bu sefer uyanması azalıyor ama yemekte sknti gece süte uyaniyor