Deletedmom4444 Hayirli geceler hanımlar Kullananlar varmidir aranızda memnunmusunuz.Bide trendyoldan mi aldınız.
dygusalmom97 Deletedmom4444 marka olarak bilmiyorum malesef ama karacanın granit tavalarını kullanıyorum memnunum tavsiye ederim
Prensesannesi03 Deletedmom4444 emsanin 2 li döküm tavası var sitesinden almıştım . Küçük 20 büyük 26 cmdi çok memnun kaldım 2 yıldır kullanıyorum canım ona bı bak istersen
Deletedmom4440 Deletedmom4444 Valla ben markasız kullanıyorum geçen eşim almıştı granit 140 tl güzel yapışma falan da yapmıyor
Deletedmom4444 Yesillimon Bakmakla yetineyim ben 🤓🤓Tost makinasjna 500 tl verdim die laf eden canım kocam tavaya o fiyatı verdigimi duyarsa kalpten gider.
Yesillimon Deletedmom4444 😂😂Evet ya gereksiz pahali,sen bence bu tavalari bi dene istersen guzele benziyor yorumlara baktın mi
ikibebeli Deletedmom4444 hepsiburadan almıştım https://www.hepsiburada.com/thermoad-aluminyum-dokum-2li-tava-seti--gri-p-HBCV000001CNJG?magaza=Padella&url_src=and-product-detail
Deletedmom4444 Yesillimon 😂Baktim yorumlsr guzel de bide sizlere danisayim dedim hangi tavayi aldiysam fos cikti.Bunlarda epeydir dikkatimi cekiyor.3 lü olmasıda gûzel.
Yesillimon Deletedmom4444 3 lü olarak fiyati da cok iyi bence denemeye deger gibi kullanir memnun kalırsan bize de haber et😄
Ygz Deletedmom4444 yaa ömürlük derseniz döküm alın. Ama bir kaç yıl beni idare etsin derseniz granitte olabilir. Granit tavalarım hemen maffoldu döküm taş gibi vallahi
Deletedmom4444 Ygz Bunlada döküm diyor yine beni gotursun ya aynsn granitler hemen mahvoluyor almisken saglam olsun amcak ucuz da olsun 😬
Deletedmom4444 Yesillimon Aynen zam gelmis ya daha dun 199 du alaydim ne olardı.Memnuniyet postu acarım 😂
Ygz Deletedmom4444 peki benim granit olarak görmem 😅😅😅🤦🏻♀️ dökümse alınabilir kesinlikle pilav tencereme kadar döküm aldım. Granit alıyorum ½ sene zor dayanıyor hemen çöp😅