Ya kızlar oglum bır yasına basmadan önce cok sakin bir bebektı yemesı uykusu düzenlıydı gece 11 de yatsaydı sabah 12 de kalkardı gece asla kalkmazdı 2 aylıkken başladı uyku düzeni hıç bır sekılde mama ıcın uyanmazdı taaaa kııı 1 yaşına basana kadar süreklı mızmız yatmak ıstemıyor saat 3 de ancak zor yatırıyorum sızınde böylemı yada neden olabılır bana akıl verın🤦♀️🤦♀️🤦♀️