Ben bebeğime emziği hemen verdim aldı 3 aylıkken bıraktı çünkü parmağını emiyordu bıraktı ama ben bıraksın istemedim dün gece uyurken verdim biraz midesi bulandı ama emziği verdikten sonra tam ortasına bi kaç kez tık tık diye vurun almasını sağlayın ve uykusunda yapın alacaktır inşallah bizimde avent buarada