Merhaba bebeğim 66 günlük doğduğundan beri çok az emiyor beni doğduğunda tam beskenemediği için sarılık oldu ilk zamanlar bebeğime mama vermedik emsin diye.sürekli emzirmeye çalıştım fakat sizde bilirsiniz ki çevremizde her işe burnunu sokan meraklı insanlar vardır. Bebeğim emsin diye özellikle kayınvalidem sürekli kafasını mememe bastırdı çocuğum da korku oluştu memeyi gördüğü an ağlama atağı geçiriyor ve şu an da mama yiyor sağıp sütümü içiriyorum her gün deniyorum sakin bi şekilde ama hala aynı ne yapmam lazım çok yıprandım çok üzülüyorum herşeyi denedim almıyor artık mamaya da aynısını yapmaya başladı uzun oldu biraz 😔nasıl bi yol izlemeliyim