Kozlar 1 aylık olduk hastanede sarılık başladı emmeyince mecbur biberona geçtik şimdi de sağıyorum biberonla veriyorum artı mama da veriyorum . Ama 1 aydır sürekli emzirmeyi de deniyorum günde bi iki kez emiyor o da zorla ağlamaya başlıyor sakinleşince emiyor . Mecbur biberonla devam ediyorum ne yapacağım akıl verin