21 aylık kızım ama bebekken bile kucaktan hisseder başkasında ağlardı şimdi babaannesine falan asla gitmiyor pazara çıksam onsuz çıkamıyorum kıyameyi koparıyo bensiz durmuyo evde bile oda değişssem peşimden koşuyo hep Yanımda hadi evde neyse diyorumda dışarı çıkamıyorum virüs var götürmekte istemiyorum nasıl alıstırıcam 😢😢korkuyorum okul zamanı falanda benden ayrı kalmak İstemicek diye. Ne yapmalıyım akıl verin lütfen