İyi geceler benim gibi olan var mı benim Bebiş uyumuyor .hele yatakta hiç uyumuyor sadece hep gögsümü emiyor ve sonra yatakta bizimle yatıyor .kendi beşiğine hiç geçmiyor .uyuyor sonra bir kaç dakka hemen ağlayarak uyanıyor .sizde böyle olanlar var mı neler alabilir