Sevgili anneler, 7 ay 20 günlük bir kızım var.bu akşam emzirirken ateşi var gibi geldi ve ölçtüm 38 idi. Hemen calpol verdim.Ilık duş aldırdım ama ateşi hala 37 lerde. Acaba diş mi diyorum ama herhangi bir kabarma beyazlama anlayamadım.iki aylıktan beri zaten hep eli ağzında. Bir de ne zaman doktora götürmeliyim? Bunun için ateş kaç olmalı ?