Merhabalar . Çalıştığım için süt sağıp bırakıyorum ama ne kaşıkla ne biberonla almıyor oğlum sütü daha doğrusu tam 6 aylık fakat emmek dışında hiçbişey almak istemiyor ağzını kapatıyor . Böyle cebelleşirken de genelde sütü döküyor ben de yoğurt gibi koyu olursa daha zor olur diye düşünüyorum . Kendi sütünü mayalayan var mı acaba ? Nasıl oluyor