Kızlar bebeğim 12 buçuk aylık ve bardaktan biz bir şeyler içtikçe çok hevesleniyor suluğundan içmediği şeyleri bardaktan içiyor. Sorun şu ki bebeğim tam bardaktan içmeyi bilmediği için bazen çok gidiyor tıkanıyor veyada foş üstüne😅 alıştırma bardaklarını kullanan var mı memnun musunuz? Yoksa normal plastik bir bardak alıp içmeyi öğrenmesini mi beklemeliyim bilemiyorum deneyimli annelerden yorum bekliyorum 🤗