Hilal365 Anneler merhaba bebeğim 3 aylık Philips avent biberon kullanıyoruz fakat biberonun kapağını sıkmaya çalıştığımda tak tak ses geliyor sıkılmıyor atıyor gibi ses geliyor hepsi böyle mi yoksa bir sıkıntısı mı bazen akıtıyor bazende akıtmıyor
Ayseege6156 Hilal365 tak sesi normal çok çeviriyorsunuzdur tur atıyor ozaman ama akıtması normal değil
endoplazmikretikulumiste Hilal365 ya asla tam oturmuyor görüntüsünden de belli çok gıcık bende almış bulundum bazen akıyorda
kirmizibasliklikiz_ Hilal365 ay bendeki de oyleydi nefret ettim aventten ya.. bir sey diyeyim mi lansinoh aldim sonradan megerse cocuga iskence ediyormusum suan o kadar rahat iciyor ki.. imkanin varsa bence değişmeyi dusunebilirsin 😁
Hilal365 Ayseege6156 tak sesi normal mi normal bir biberonu sıkarız kapanır ya komple onun gibi sıkmaya çalışıyorum tak diyor
Ayseege6156 Hilal365 tamam işte sen fazla çeviriyorsun sanırım dur bakım bekle ben bi deniyim yazıcam yine oluyormu bizde sanki oluyordu
Ayseege6156 Hilal365 yok canım tak etmiyor onda sıkıntı var sıktım mı açılmıyor bile bizdeki ben diğer biberonla karıştırdım
Japon Hilal365 bir buçuk yıl oldu kullanıyoruz. Aynı biberonu kırdığı için kaçıncı alışım bilmiyorum bile. Hepsi aynı. O bi bozukluk değil. Zaten zamanla elin nerde durduracağına alışıyor. Akıttma problemide hiç yaşamadık.
Kedidirokedi Hilal365 kavanoz mantığıyla kapanıyor geri bir tur çevirip öyle kapatacaksınız akıtmıyor o zaman 😊
zeynepliyakusum Hilal365 kızım 1 yaşında en baştan beri avent natural cam biberon kullanıyorum gayet memnunum sadece mama çok sıcak olduğunda hafif bi akıtma yapıyo kapağı boşlaıp havasını alınca düzeliyo.kapağı diğer biberonlardaki gibi sıkmaya çalışırsan tırnakları bozuluyo canım o yüzden akıtıyo aynısı başıma geldi yeni almak zorunda kaldık.sadece 1tur çevirmek yetiyo yerine oturması için
zeynepliyakusum Hilal365 evet normal çünkü tırnakları atıyor sadece 1 tur çevirmen yeterli çok sıkmaya gerek yok
ipekk05 Hilal365 merhaba avent biberon ucu kaç delikli kullanıyosunuz acaba 3 aylığa göre bizde 3 aylık olduk 2 numara yazıyo ama tek delik var az gelmezmi acaba
Hilal365 ipekk05 2 yi kullanıyoruz canım 3 bu aya göre fazla akıyor emdiği için ikiyi tercih ettim ben hem çekmesi zor olsun memeyi unutmasın dedim