meyrik1 Emzirirken göğüs ucum çok sızlıyor dokunamıyorum bazen emzirmek istemiyorum başına gelen çözüm bulan var mı?
F-Gemi meyrik1 tabiki benim kızım 7 aylık hala daha sızlar damarlardan süt geldiği için öyle bence sevinmelisin sütün geliyo damarlar açık ne anneler var göğsüm sızlamıyor sütüm az diyen
F-Gemi meyrik1 ama göğüs ucundan bahsediyorsanız o yara olmaya doğru gidiyodur lansinoh marka yenilebilir kremi var sürüyosun ve emzirebiliyosunuz. Gümüş koruyucu kapak kullanın çok çok iyi anında iyileştiriyor ben kızım 6 aylıkken kullanmayı bıraktım