mihrosum Arkadaşlar bugun ilk doz biontech ası vuruldum sadece biraz kolum agrıyordu ama yatmaya calısıyorum uyuyamıyorum ağrı beni mahvetti Ne saga donebılıyorum ne sola. Yuz ustu yatınca bile agrıyor. Bir onerınız var mı?
Prensim3212 mihrosum canim yanlış hatırlamıyorsam 1 haftadan fazla öyle sürekli nefes alamiyitum cami açın yanıyorum falan kol ağrısı da var ama belki sizde öyle olmaz bünye den bünye ye göre bence
mihrosum Ah_neredeee_vah_neredeee suyu acsam kız uyanır zaten kızın uyanmasına bir kac saat kaldı Allahım daha hıc uyumadım
MiracAlpinveUmutunAnnesi mihrosum Ay geçmiş olsun geçtiğimiz cuma günü bende ilk doz biontech oldum cuma günü birsey yoktu ama cuma gecesi inanılmaz bir ağrı ile uyandım üzerine yatmışım cunku cumartesi gunu de agri geldi gitti kolumu kaldiramadim valla bir önerim yok umarım hemen geçer ağrınız 🌼