benim doğum sonrası sol ayağım uyuşuk kaldı. çömeldiğimde yere eğildiğimde dizim acıyordu bacak uyuşmasından. dizimi kırıp koltuğa oturtamıyordum. bir yılda azala azala anca baş parmağıma kadar indi. şu an bir buçuk yıl oldu doğum yapalı. geçti ama bazen ayağımın tam ortası kopuyor gibi oluyor ayağıma bir şey sürsem işte ayak törpüsü falan sol ayağım ekstra hassasiyetli hafiften acıyor uyuşukluk acısı gibi. doktorum fiziğe yönlendirmişti ama pandemi var diye gitmedim.