Symaa brnim kzımdada var 13 aylık oldu bir senedir sürekli masaj ve damlalara rağmen hala geçmedi her sabah gözü yapışık uyanıyor doktor bir yaşına kadar geçmezse ameliyatla açıyoruz kanalı dedi bu ayın 30una randevumuz var ameliyat günü alacağız ama siz masaj yapın hergün damla da kullanın mikrop kapmaması için inşallah sizinki açılır