Kızlar 7 ay 10günlük.ek gıda alıyor ama birkacgündür kaka az az yapıyor ve serte yakın.😐 Bugünde baya bir sert ve upuzun bile cıkarfı ama cok agladı zor susturdum. Nasıl olacak bu durumlarda ek gıdaya ara verilir mi. Yada önerilerimiz nedir nolur yardımcı olun bebegmn cok fena oldu yapana kadar 😪