leynanin_pembemantosuu Dilaraklc baby plustan ben memnunum ne çatladı ne bişey oldu gayet kullanışlı ve sağlam önündeki oyuncağıylada bebeğim oynuyor 6 aydır kullanıyoruz
Gin Dilaraklc ikea antilop 👍 3 yaşındaki kuduruk kızım hala kullanıyor. parçalarına ayrıldığı için temizlemesi ve yanınızda taşıması da kolay. 😊
Lazuribozomota İki tane aldım iade ettim. En son dolap uygulamasında Ikea antilop aldım gayet memnunum. En azndan guvenilir