Meti Bebeğim aşıdan sonra aşırı bana düşkün oldu uykuya dalarken hatta uyurken burun buruna olmak istiyor en derin uykusunda bile yatağa koydurmuyor yakama yapışıyo resmen aşıdan mı yoksa yine atak matak mı var😂
meyaski Meti 4.ayda atak var diye biliyorum. Ay biz de yarın yaptıracağız. Korkuyorum ben bir yan etki olacak diye. Zaten her asida ben de ağlıyorum kızımla 😔
Ilknurolum Meti ben de yarın götürecem 4 aylık aşısına aslında 2. Ayda yapılan aşının 2. Dozları yapılacak 5li karma aşı olarak. 2 aylıkta her hangi bir sıkıntı olmadı inşallah yarın da olmaz kızlar 🥰🙏
Meti annemmm2021 2.ay olan aşıların ikinci dozları var ama biz İrlanda da yaşıyoruz belki Türkiyeden farklıdır düzeni
Meti meyaski biz yanımızda calpol götürdük hemşire tam aşıyı vurmadan önce ilacı vermemizi söyledi hemen etki etsin diye çok ağladı içim parçalandı benim de ama babası tuttu Allah’tan ben çok bakmadım sonra hemen uzaklaştık aşı olduğu yerden dikkati dağıldı. Dört saatte bir verdik daha sonra calpol çok şükür en fazla 37.3 oldu ateşi onun dışında bacaklarına çok dokunmamaya çalıştık
Meti Ilknurolum bizimde ikinci ayda sadece gecesi biraz ateş olmuştu ama dördüncü ay aşıları sonraki gün de hafif ateş devam etti şimdi de işte kokumu istiyor hep aşıdan mı yoksa atak mı anlamadım 😂
alisileedis Bizimde 2 gündür az biraz ateşimiz var 37.8lerde genelde düşmüyoda yıkadım, calpol verdim( daha çok ağrısını kessin diye). Ama gene aynı en fazla 37.4e düştü bugün bakalım yarın nolur.
Meti alisileedis ben olabildiğince ince giydirdim ve en çok kafası sıcaklıyodu ıslak mendil kokuyodum ara ara ama mutlaka takip etmek lazım ateş anlık çıkıyor Allah korusun
Meti alisileedis biz de eşimle çok korkuyoruz ateşten o yüzden 37yi geçtiği gibi ilaç veriyoruz ve soyuyoruz üstünü hemen çünkü birden artıyo Allah korusun
Meti Muhasebeciana 4 buçuk aylık ve bugün tüm gün kucak istedi evde kanguruda dolaştık sırtı yere değse ağlıyor 🤦🏻♀️
Muhasebeciana Meti ayni benim kizim hala daha oyle 1 yasinda . Biz erkenden ataga girmistik mesela o 4 ay atagi en berbat ataklardan biri kimisinin 1 ay suruyomus kimisinin 1 haftada bitiyor 🤷
noluyoya Meti bizim ateşimiz 2 gün sürdü hatta ilk gece acile gittik ateşini sürekli kontrol et canım. Aşıdan olduğunu sanmıyorum muhtemelen sadece seni istediği için öyledir 🌸
Meti noluyoya biz bir günde atlattık şükür ama bi ara on dakikada bir kontrol ediyordum eşim abarttın demişti 😂 evet aşı etkileri geçti ama kucak isteği devam neyse artık büyüyünce kucağa gelmezler diyip tadını çıkarmaya çalışıyorum ağlamasın da taşırım 😂
Meti Muhasebeciana ergenlikte öpmene bile izin vermezler şimdiden bol bol öpüp kucak kucak gezmeye kendimi alıştırayım bari 😂
Tubasel5 Muhasebeciana bizim 3. Ay başladı bu atak 4 olcaz bı hafta sonra tam gaz devam . Erkenden neden girdik hiç bilmiyorm. Bir an önce bitsin 😥😥
Meti Mommm01 işte biz de aşıdan sonra veririz diye yanımıza almıştık ama hemşire verin dedi ondan verdik 🤷🏻♀️