Selinszk valla sürekli şurup vermekle inanın kötü şeyler yapiyoruz bebeklere, sonuçta kimyasal içeriyor ve ayriyetten vucudun buna alışması gerekiyor 37 derece ateşte sürekli şurup verilirse o beden o ilaca alışır ihtiyac duyulduğunda ateş 39 larda
oluncada ilaç işe yaramaz. Sizin başınız ağrıyinca 4 saatte bir agri kesicimi aliyorsunuz ? Aşı sonrası gün içerisinde verilen ilaç zaten ağrısını alıyor, ekstra ateş olmadıkça çokta zorlamamak gerek bünyeyi