Agg0207 canim monovit mi verdi sana da? Biz de 18 gunluk olduk ama sağlık ocağından aldığımız monoviti kullanmadım,kabız yapıyor diye çok yorum okuduğum için korkuyorum açıkçası.doktor kontrolümüze daha 2 hafta var ve ben hala d vitamine başlamadım.doktora gittiğimizde başka yazsın diye.