Busra003 Kızlar bebeğim memeyi emiyor ama bir süre sonra ağlamaya başlıyor mamada veriyorum biberona alıştı ordan emmesi daha kolayına geliyor napacam şaştım daha 40 günlük o ağlayınca yetememe iç güdüsü oluyor başına gelen varmı 😞
Bade28 Busra003 çok acıkmadan önce meme sonra mama yavaş yavaş bırakırsn mamayı ağlar bebekler cnm üzülme hepimizinki ağlıo
NursenaT Busra003 emerken ağlıyorsa gaz sancısı olabilir gazını çıkarıp tekrar emzırın ya da memeden istediği yoğunluk da süt gelmediği için de olabilir biberon başlığını anne memesine göre değiştirin isterseniz
Mabella Busra003 memede mama yöntemi yapacaksınız biberonu umutacak ya da şerçe parmağınjzı bebeğin damağına dayayıp şırınga ile vereceksiniz..birde daha kırk günlükmüş 2 saatte bir memenizii sağarsanız sütnüzü artırabilirsinix ..emzirme akademisi grununa uye olun
Mabella Busra003 birde biberonu çok dik tutmayın ağzına dökğlmesin birden meme gibi zorlansın eğik tutun tabi bunarada şerçe parmak ile ve eds ile emzitmeye bakın ..5 nolu beslenme hortumu ileydi doğru hatırlıyorsam
Melekkanne Busra003 gazı olabilir canım benim bebeğim de emerken aniden ağlıyordu doktorum ya gazı var yada reflüsü var demişti