Bualemdeyeniyim Kızlar aklıma takıldı ya benim sezaryen kesiğim alt karında arkadasımın ki vajinanın üstünde çok şaşırdım görümceme sordum onun da alt karında ve kesiklerimiz aynı boyutta arkadasımınki hem vajina üstünde hem de orta parmak boyutunda vardır. Sizinki nerde😁
herseyguzelolacakk Bualemdeyeniyim göbek deliğimden bir karış altta 😂 ama benimde kesiğim çok yaa 😢 ve hala eziş büzüş görünüyo
Aycan5454 Bualemdeyeniyim benim de vajinamın üstünde ve çok küçük bir kesik orta parmak tan birazcık daha küçük
1prens1prensess Bualemdeyeniyim benimde karnımın altında ama dediğiniz gibi yengemin kardeşininki vajınasında resmen ve küçücük kesisi var çok şaşırmıştım bende görünce
Sareeninannesi Bualemdeyeniyim benimde vajinanın üstünde hemen çok küçük bir kesik annem gördü kendikini gösterdi Aman Allahım dddim nasıl bu kdr uzun kesmişler onunkide göbeğinin altında demek eskiden sezeryan kesiğini uzun yapıyolardı
Bualemdeyeniyim Ve kesikten dolayı alt karnı şiş gibi durmuyor benim kesikten dolayı alt karnım var. Cok sanslı oldugunu düsünüyorum gözükmüyor da kesiği 🙈
Bualemdeyeniyim herseyguzelolacakk 😁 ben 13ay oldu olalı doğum yapalı o da 7 8 ay olmustur. Alt karın kesiğinden dolayı şiş gibi sert yani alt karnım kilo olarak zayıfladım hamile kaldıgım kilodan da zayıfım ama vucut sarktı 🥲
herseyguzelolacakk Bualemdeyeniyim ne güzel. Benim bi 5 kg fazlam var 🥲 ve göbeğim çok şiş kaldı maalesef 😒
EminEymen15 Bualemdeyeniyim pilates yapin. Duzenli yapinca cok iyi gorunuyor vucud.1 haftada fark ortaya cikiyor
Bualemdeyeniyim 1prens1prensess aynen ben de cok sasırdım ve sanslılar bence alt karnı da yok kesikten dolayı
Deletedmom5284 Tam vajinamla göbeğin birleştiği yerde, hiç belli olmuyor bu yüzden, birde küçücük kesmiş doktorum eline sağlık ip gibi dümdüz 😂
Bualemdeyeniyim Deletedmom5284 arkadasıma diyom nasıl cıkardılar bu kadar kücücük yerden bilmiyom valla diyo😁😁 kücük onunki de benimkinden
Aycan5454 Bualemdeyeniyim sebebini bilmiyorum hatta ben çok kızıyordum 😂😂 neden bu kadar aşşadan diye doktoruma daha iyi gözükmez diyordu hep
Bualemdeyeniyim herseyguzelolacakk korse ya da sıkı tayt kullandınız mı? Ben korse kullandım sıcaktan dolayı enfeksiyon baslangıcı oldu bıraktım korkumdan iyileşince de sıkı sıkı taytlar giydim. Ama vucut sarkık olunca kötü duruyor 😞
1prens1prensess Bualemdeyeniyim aynen benimki tam kesik olan yerden sarkık duruyo😂çıldırıyorum resmeeeen
Deletedmom5284 Bualemdeyeniyim doktor önemli ya devlette doğum yapan bi teyzemiz var sağdan sola boydan boya kesmişler 😂
Bualemdeyeniyim Sareeninannesi evet benim de uzun. Estetik dikiş izi o kadar cok belli olmuyor ama alt karın var işte. Sizde de alt karın var mı?
herseyguzelolacakk Bualemdeyeniyim hayır maalesef kullanamadım. Doğumdan sonra aşırı bi terleme başladı bende. 15 ay oldu hala aynıyım. Emzirdiğin için dediler ama bilmiyorum. Ciddi anlamda terliyorum. O yüzden korse yada tayt kullanmadım.
Sareeninannesi Bualemdeyeniyim doğumdan sonra vardı ama şimdi toparlandı sarkık değil diyette yapıyorum çok korkmuştum alt karın kalcak diye ama hiç öyle olmadı
Bualemdeyeniyim herseyguzelolacakk bünyeden bünyeye fark ediyor demek ki ya. Ben agustosta dogum yaptım ve batıdayız baya sıcak oluyor buralar terleme yasamastım ben de ama kısa girince gecmisti
Bualemdeyeniyim Aycan5454 bence kızmayın cok sanslısınız böyle bisey oldugunu bilseydim ben de öyle isterdim😁😁😁
meyaski Bualemdeyeniyim Benimki göbek deliğinin 7-8 parmak aşağısında. Vajina üstü dediğiniz yer orasi mi? Afedersiniz kılların başlangıç yerinden kesilmiş. Ama benimki iki orta boy parmak uzunluğunda.
Bualemdeyeniyim meyaski evet hemen hemen aynı yerden bahsediyoruz sanırsam ama onunki kücüktü. Kıl baslangıcının biraz altı da olabilri. Cünkü orayı gösterdiğinde almaya korkuyorum acır diye diyordu
herseyguzelolacakk Bualemdeyeniyim batının neresindesin 😂😂 bende batıdayım. Haziranda doğum yaptım bende.
Cicek1511 Bualemdeyeniyim sayrannannesi benim de o şekilde ne kadar oldu doğum yapalı kenarlar düzeldi hiç birşey belli değil fakat ortası aylardır aynı ilk günkü gibi
Icha Bualemdeyeniyim benim de tam vajinanın üstünde göbeğimde değil yani cok küçük bir kesik var bazılarının göbek deliğinin altında sebebini ben de merak ediyorum ama benim ki şans bence çünkü göbek kalmadı
Bualemdeyeniyim Icha bence kesiden kaynaklı kalmamış olabilir ondan sanslısınız ☺️ Ben de merak ettim valla neden böyle acaba 😁😁