Duruuu merhaba arkadaşım bende 9gün önce sezeryan yaptım göbeğim gitti bile korse kullanıyorum hiç çıkartmıyorum ve lohusa detoksu yapıyorum doktorum önerdi bende 63kg den 79u gördğm şuanda 68oldum dahada düşücek inşallah sanada yardımcı olabilirsem ne mutlu bana bubun için intagram hesabıda açtım dilersen ordan da görüşebiliriz aktifanneee