Herkese iyi akşamlar, 11 aylık bir bebeğim var son bir haftadır gece uykuları resmen sıfır. Uykusuzluktan ölmek üzereyim sürekli bir ağlama, ama öyle böyle değil. Meme reddini dibine kadar yaşıyorum yaklaşık 2 gündir ne uyku arasında ne uykuluyken memeyi hiç bir şekilde almıyor. Gündüzleri gayet keyifli olan çocuğa gece bir şeyler oluyor :(
var mı böyle bir dönem geçiren 11 ayda . Lütfen geçecek diyin :(