meeese Kızlar 22 günlük kızım var 4 gündür yüzünde sivilceler çıkmaya başladı ondan önce 1 tane çıkıp geçiyordu.şimdi sayıca fazlalar. Bu normal mi? Sizin de oldu mu? Neden olduğu hakkında bilginiz var mı?
Kdrye meeese doğum sırasında anneden geçen bazı hormonlardan dolayı bebekte sivilce oluşuyormuş. Bizde de oldu sonra geçti şimdi hala tek tük çıkıyor
Sedaahmet meeese benim oğlumda da olmustu canım o. Geçiyor hepsi merak etme. Bebek kendini toparladığı ve kilo aldığı zaman çikar demişti annem. Benim oglum suan 1 ay 11 günluk. Hepsi geçti. Arada bazen 1 2 tane cıkıyor geçiyor sonra ama.
ruzgar11 meeese 2 aylik olana kadar cikti bizde . hem baya sivilce yani doktora goturdum normal dedi . 3 ay 10 gunluguz kalmadi bisey. simdi de durmadan yuzumuzu ciziyoruz 🤦♀️
meeese Sedaahmet aynen bebişim kilo alıyor. İnsan yediğim bir şey mi dokunuyor diye korkuyor ama alerji gibi de değil. Çok sağol canım :)
Ays7140 ruzgar11 boyle kirmiz benekcikler ama ucu beyaz degilmi ? benimde 35gunluk bebegimin once yuzundeydu simdi boyun ve kafasina dogru arttı korkuyorm acikcasi pazartesi doktora goturecegim
Karakiz meeese cnm kilo aldigi zmn cikar ve kaybolur endise etmeyin oglumun kilo aldigini ordn bilirdm 😊
Deletedmom143 Ays7140 sütünüzün yağlı olmasından kaynaklanıyormuş o bol su tüketimi yapın benimde oğlumda var vücudunda da oldu doktor böyle söyledi
Ummus-kaan meeese canım benimde kızımın çoktu tüm yüzü benek benekti pamuğu kaynamış suyla ıslattım sıktım yüzünü hergün bu şekilde sildim baya azaldı 33 günlük şuan
kezibanuan meeese bebeğiniz anne sütüylemi besleniyor ? Benim bebeğimdede olmuştu çok fazlaydı sütüm yağlı olduğundanmış 🤗 sonra hepsi geçti hiç telaş yapmayın yenidoğan sivilcesi diyorlar buna ben arada kendi sütümü sürmüştüm bebeğimin yüzüne
Aysglarslan meeese benimde önce azar azar başlamıştı sonra alerji gibi oldu hatta döküntü şeklinde olmaya başladı bayağı bi telaş yaptım ama 20 gün sonra geçti yani ilerlerse de korkma sonra düzeliyo :)