Zumrab benimki de 2 yaş 2 aylık yemiyordu. Sabahları aç karnına karadut özü keçiboynuzu özü verdim. Bazen sütüne bazen meyve suyuna yogurduna katarak verdim. Sabahları aç karnına balık yağı ve multivitamin kullanıyorum. Şimdilerde çok güzel yiyor. Maşallah kahvaltısı çok iyi öğlen çorba içiyor. Ara öğünleri de yerli yerinde akşam da yiyor ekstra tok karnına anne mama diyor. Doymuyor mu diyorum bazen ama karnı taş gibi oluyor yemekten. Hasta oldugu zamanlarda çok üstüne gitmiyorum.