Merhabalar, forumu takip ediyorum ama uye olmak simdiymis. Kafama takiliyor 29 yasindayim. 2 evladim var.
muhasebe okudum bu arada bende.
etrafta meslek sahibi olmus insanlara bakiyorum az once bir postta muhendis arkadasida gordum ne guzel kendine yatirim
yapmis meyvesini almaya calisiyor.
tekrar farkli bir meslege yonelmek yillarimi alir.
ama bir yandan bakiyorum bir ticaret yapan bir instamom olan bir influcer olan bizlerden binlerce fazla para kazaniyor.. link birakiyor para, tanitim para, takipci desen milyonlarca. acaba onlarda olup bizlerde olamayan nedir ara ara dusunuyorum su ekonomide gecinmek zor hakkini alabilmek imkansiza yakinlasti. Var olanda cok var olmayanda hic yok bu adaletsizlik uzucu. Dusuncemi paylasmak istedim.
Simdiden tesekkurler.