Tubakaya Kızlar bebegım dogdugunda ayak kısmı dışa dogru anne karnındaki pozisyondan dolayı 3 tane doktora götürdüm birşey gözükmüyor dediler siz naptınız bu durumda yaşayan varmı
Minnakelifim03 Tubakaya benimde oyle ama kafaya takilicak bisey yok bebekler annr karninda nasil duruyorsa oyle duruyor demekki oyle rahat ediyorlar
Minnakelifim03 Tubakaya annemle konustum oda dikkat et kizim ayaklari oyle kalir yoksa falan demisti ama ablamin bebegi 2 yasinda ayaklari hep oyle uyurmus. Ayak yamuklugu söz konusu degil yani. Ama yinede baska bi doktora sor bakalim