Arkadaşlar bebeğim 3 aylık. Işık yansa da yanmasa da sürekli avizeye bakıyor. Yanmadığında neyse ama yanarken de ayırmadan bakıyor. Biz bile ışığa bakarken gözlerimiz rahatsız oluyor. Bebeğim hiç ayırmadan bakıyor. Gözleri rahatsız olmaz mı. Bir sıkıntı var mıdır merak ettim