Leylus Busrasel21 merhaba oğlum 15 aylık d vitamini çok düşük 5 aydır günde 10 damla kullanıyoruz ayda 1 sise bitiyor d vitamini genel olarak düşük oluyor fazla vermenin zararlı olacağını düşünmüyorum ama en iyisi doktora danışmak
Leylus ezogelinn Gtmz hepinizi etiketleyemedim inşallah görürsünüz bende tereddüte düştüm şimdi oğlum 15 aylık 10.aydan beri doktorumuz günlük 10 damlaya çıkardı bu ay yine tahlil vericez değiştir belki bendemi çok veriyorum bide bizimki de 400 ne zaman 1000 e geçiliyor doktora hatirlatimmi
Gtmz Leylus d vitamini kullanımı d9ktora gore değişiyor bizim doktor 10 kilodan sonra 1000lik bir püf uygun gördü oglum suan 1yasinda 11300kg 20 kilo olana kadar oyle devam edecegiz mesela
Toprakaren Leylus 1000 lik yetişkinlere veriliyor eczanede çalışıyorum en fazla 600 lik verilir oda yaşına gore
ezogelinn Leylus doktor 10 damlaya çıkarmışsa ozaman doğrudur biz 13 ayligiz bu kutu bitince bende danisicam ben hala 400 lük kullanıyorum
Eskici777 Gtmz Merhaba ocean 1000 linkten günlük 1 puf mu verdiniz 10 kilo sonrası? Bende 1 puf veriyordum ama 1 puf 3 damla ya eşdegermiş damlalıkla 1 damla verilmeli falan dıyorlar, bilgi verir misiniz
Toprakaren Busrasel21 eczanede çalışıyorum bebeginize günde 3 damla vermelisiniz tabi bazı doktorlar 10 damlaya kadar verebiliyor galiba siz çok vermişsiniz keşke kullanırken eczacı veya doktora sorsaydiniz nekadar kullanacağınızı doktor belirtir reçeteye çünkü isterseniz bi bebeğin değerlerine baktirin fazla depolanmış olabilir veya doktorunuza sorun ara verip vermeme konusunda
Mu-Mi Toprakaren Merhaba bende kizima nutrigen aldim. Doktor tavsiyesiyle, doktor 1 damla ver dedi diye hatırlıyorum. Eşim 3 damla dedi diyor. kac damla vermem gerekir? 10 aylik bebeğim…
Busrasel21 Gtmz şuan içim bi tık da olsa rahatladı teşekkür ederim aşırı tereddütlüyüm bu konuda yan etkilerini feln da görünce iyice kötü oldum bişey olmasından korktuğum için
Hacerust Busrasel21 bebek ishal olmadı mı yan etkileri çok d vitamini fazla verirsen anlamadınız mi 🤔
Busrasel21 Hacerust yan etkisi olmadı ki sadece besledikten sonra kusuyo onun için hastaneye gitmiştim normal demişlerdi kan felan aldılar herşeyine bakmışlardı normal demişlerdi
Toprakaren Mu-Mi güzel bi urun almışsınız ama bence yarın bi doktorunuz ile iletişime geçin yanlış bilgi vermiyeyim eger 1 dediyse 3 çok gelir receteniz yokmu varsa bakın orda yazar mesela 1×3 1×1 şeklinde ilacın yanında yazar
Toprakaren Gtmz canm 1000 lik yetişkinlere verilir siz kendiniz mi 1000 e geçtiniz yoksa doktorunuz mu geçmenizi istedi eczanede çalışıyorum bebeklere 400 çocuklara 600 yetinklere 1000 lik veriyoruz
Gtmz Toprakaren doktor geçirdi 10kiloya bir püf ben 6damla kullanıyorum mesela eşim 8 10kiloda 1 damla d vitamini bu şekilde kullanılır tabi her doktorun kullanımı farklı araştırınca doğru olan da bu olduğu görülüyor:)
Nimetdogann Hemşireyim d vit fazla kullanımı özellikle böbrek üstü bezlerine beyin gelişimine Zarar verir mesela o bıngıldak denilen yumuşak yapının erken kapanmasına sebep olur ki siz çok çok fazla kullanmışsınız acilen bir hekime başvurup tahlil yaptırın
Busrasel21 Nimetdogann yarın gidicem hastaneye geçenlerde kusması için götürmüştüm kan felan almışlardı ama sonuçları temiz çıktı acaba vitamin fazlalığı o kanda belli olmaz mıydı bıngıldağı daha yumuşak
Busrasel21 Nimetdogann böbreklerinde doğuştan genişleme vardı fakat 2 hafta önce kontrole götürdüğümde düzeldiğini söylediler böbreklere zarar vermiş olsaydı ultrasyonda görürler miydi acaba
Nimetdogann Busrasel21 hangi tahlillere bakıldığını bilmediğim için buna şuan yorum yapamam diğeri de yine tahlillerde belli olur siz fazla kullandığınızı söylerseniz doktorunuz yardımcı olur zaten