Zezz Surekli ağlıyo kakada zorlsniyoruz…gsliba kolik bu..oneriniz dsmla vs…massjbyoutubrdan izledim yapiyorum…hsmsknonerdi biri faydasi varmi..bugun 20 gunluk olduk
Sevilayebrar Zezz benimde kızım kolikti. Gaz sancı problemi cok vardı. Doktorumuz sab simplex damla önerdi kullandım rahatladı. Tavsiye ederim sizede.gunluk 4 saatte bir 15 damla. Oda yarım çay kasıgına denk geliyor