NurayHazal prima bedava olsa almam. İçindeki pisliğin haddi hesabı yok👎🏽 4 bez değiştirdim şuan minies kullanıyorım, unibaby ıslak mendil, mamada aptamil ama 2.5 aylık olunca aldım. 350 gram bi ay yetti. 30 cc veriyorum bazen onu da vermiyorum. Emzirmekten omuzlarm agrıyor halen doymadysa öyle içiriyorum. Hiç gaz falanda yapmadı