NurayHazal
Canım 7.5 aylik kizim var.
Hipp combiotic kullaniyorum genel olarak ama bebelac gold ve aptamil de veriyorum bazen.
Bide golden goat denemek istiyorum ama bilmiyorum içer mi
Bez molfix kullaniyorum. En iyi o geldi kızıma diğerlerini sevemedik.
Hugiies kullanıyorduk bi dönem ama artık bulanıyoruz.
Islak mendil de üni baby yeni doğan..