NurayKaan benim kuzenim eczacı 2 ay aşısı olduğunda kızımın çok ağrısı olmuştu 6 saatte bir verebilirsin demişti. Doktora da sordum o da aynı şeyi söylemişti. Sabah akşam yazıyolar ama ekstra durumlarda verebilirsin. Ben 2. ay aşısı olduğu ilk günde 3 kez, sonraki 2 günde 2 kez vermiştim.