Ebru1654 sadece 3 kilim Kaldı o da göbek. 5 ay oldu doğum yapalı. Doktor korse takmamı söylemişti ama yakma fırsatım olmadı. Şuan düşünüyorum acaba taksam gider mi😅 yok çünkü gitmiyor. Bir de acayip tatlı yiyorum onunda etkisi olabilir. Bence düzenli korse tak