Avci-1 Merhaba arkadaşlar. Bebeklerinizi ne zaman oturtmaya başladınız ? Ve benim oğlum 4 gün sonra 5 aylık olacak. Ek gıda veya tadım için neler önerirsiniz?
Balpetegii Avci-1 5 buçuk aylık olunca kucağımda kısa süreli oturma alıştırmasıyla başlamıştık 6.ayda tam oturtmuş 7.ayda bebegim desteksiz oturuyodu ek gıda için biraz beklemelisin 6.aya doğru yoğurtla başlayabilirsin
BBBuse Avci-1 4.ayda her gün bir iki kere kisa süreli oturtmaya başla, 5. Ayda mama sandalyesine oturtmaya başla, desteksiz oturabildiginde ek gıdaya baslayacagiz dedi doktorumuz
Makaron_88 Avci-1 ya bu kadar acele etmeyin ek gıda için midesi gelişmediği için 6 aylık bekleyin diyolar öncelik anne sütü yada formül mama zaten ömrü hayatı boyunca yemek yicekler ama tabi doktor uygun gördüyse o ayrı zaten doktor neyşe nasıl başlamanız gerektiğini söylüyor
EsmaSulun 3 gün kuralıyla 5 buçuk aylıkken basladim ben zaten tadimlar nerdeyse 15 gun sürüyor . oğlum 4. Ayda kendi isteğiyle hafiften kucakta dik durmaya çalışarak başladı oturmaya bebek kendi isteğiyle oturuyor zaten zamanı gelince.