Hayrili akşamlar hanımlar, yeni bir beslenme hayatıma adapte etmeye çalışıyorum, aralıklı oruç yapıyorum 16/8.
Aceba yapan ve yararını gören varmı?
Yarari çok diye biliniyor ama söylentimi bilemiyorum.
Kilo vermeye yardımcı olduğu bir gerçek peki ara öğün 1kere yapılsa etkisi azalıyor mu ben ara öğün de yapiyorm 2hurma ile i ama bir doktoru dinledim ve ara öğün dan sakının diyor.
Kilo vermede etkisi yüksek gelen besinler veya detoks varsa alablrm 🤗🤗🤗