Merhaba anneler size danışmak istedigim bir konu var. İlk defa böyle birşey yasıyoruz kızım 2 yasında dün aksam 8 gibi baya bi kustu 2 saat sonra bir daha kusunca devlet hastanesine götürdüm agızından bi ilac verip karın röntgen i cektiler ama karnı temiz dedi doktor gönderdi bugün de bütüb gün hic birşey yemedi sadece su icti aksam da bir ishal olmuş cok sulu ve cok fazla ishal olarak yapmış tuvaletini napıcan bilmıyorum ac ac uyudu arada agrı giriyor ki karnına aglıyo cok huysuz doktor bişey yok diyip gönderdi ama bugünde ishal oldu hic birşey yemıyo başına böyle bişey gelen var mııı ??😞😞😞